השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

X

תוספת חיה ל-DJ

לפעמים משיקולים שונים ומשונים להקה או הרכב לא מתאימים לאירוע כזה או אחר. מקום, תקציב, טעם אישי, חיבור לאומנות הדי ג’י והאנרגיה שהוא מייצר – אלו רק חלק מהסיבות שאפשר למנות. עדיין קיים רצון להוסיף תוכן מוסיקלי שייקח את האירוע למקומות חדשים, יבדל אותו מהשאר, יוסיף עוד אלמנט לשואו .בדיוק כפתרון למכלול הזה אנחנו שמחים להציע לכם נגנים חיים או live on dj

זה יכול להיות נגן סקסופון בקבלת הפנים או כפריצה ברחבת הריקודים, נגן פרקשן (כלי הקשה) שיזריק אנרגיה למסיבה, נגן גיטרה, בוזוקי, כנר או כנרת אולי נגן דיג’ שישתלב בטראנס?
בטח לא חשבתם איך עוד ערבי יכול להתאים למוסיקה אלקטרונית. האפשרויות רבות ומגוונות וגם אפשר לשלב כין מגוון כלים ליצירת dj band שתשמור על אנרגיה גבוהה, יצירתיות ועניין מוסיקלי לכל אורך החלק של הריקודים.

גם זמרים וזמרות אפשר לשלב עם די ג’י עם או בלי נגנים ליצירת דו שיח מוזיקאלי מרתק. יכולת זמר להשתלב בסט של די ג’י דורשת יכולת ווקלית גבוהה, יכולת אלתור רצחנית, מהירות מחשבה וביצוע ברמה אחרת הן של הדי ג’י והן של הווקאליסטים.

קליאנטה גאה לייצג כמה מהאמנים המוכשרים ביותר בארץ – בוגרי רימון, תלמידי בתי ספר למוסיקה ממקומות שונים בעולם, נגנים מנוסים של אמנים מהשורה הראשונה, מוסיקאים בחסד שיהפכו את האירוע שלכם לחוויה מוסיקליות וויזואלית.
הנגנים הללו ביחד עם די ג’י מקצועי ידאגו לעטר את האירוע בדיוק בצבעים הנכונים ולפעמים הניסיון והידע שלהם הם אלו שידעו לקבוע האם יותר זה יותר או האם פחות זה הרבה יותר- הרי נגן סקסופון שלא מפסיק לנגן יכול להפוך את החוויה ממהנה ומיוחדת למעצבנת ומיותרת. אצלנו זה לא לעולם לא יקרה.

שירות חדשני נוסף שמספקת קליאנטה בתחום המוסיקה לאירועים הוא חווית מולטימדיה המאפשרת שילוב של מסרים וויזואלים בהקרנה על מסכים שבשילוב עם המוסיקה הופכים כל אירוע לחוויה אודיו ויזואלית ייחודית ( vj או dvj בהתאמה אישית)

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור