השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

X

קריאייטיב, יעוץ ועריכה מוסיקלית

קריאייטיב, יעוץ ועריכה מוסיקלית .שירות ייחודי לקליאנטה החברה למוסיקה:

 

קריאייטיב:

לדעת לבנות מופעים שלא קיימים מאפס, להמציא מופע מכלים שלא היו קשורים עד היום אינטואיטיבית, להרים הרכב ייחודי בלו”ז בלתי אפשר, זה אנחנו.
אם אין לכם קונספט מנצח לאירוע – דברו איתנו, אם אתם לא יודעים איך להרים את זה – תפעילו אותנו, אנחנו נמצא את הפתרון המוסיקלי המושלם לחוויה שתבקשו להעביר.

עריכה וייעוץ פס קול:

קליאנטה מלווה את הגדולים שבבמאי הטלויזיה, אירועים מבוימים, תצוגות אופנה, פרסומות ומופעים בכל הקשור לבניית קונספט מוסיקלי ויצירת פס קול המלווה את הפרוייקט המופק.
בין לקוחותינו תמצאו במאים ומפיקים מובילים: מוטי רייף, אולפני מימד, קשת, ערוץ ביפ, יאיר דורי תקשורת, שמוליק בכר, רונן פלד, משה בקר, איתן אבוט, סמדר גנזי, מיקי יוסף, שרון ברקנפלד וגם משרדי פרסום כמו ראובני פרידן, באומן בר ריבנאי ועוד…
באירועים בהם נטלנו חלק ניתן למנות את : תחרות מלכות היופי, וראייטי – טקס שנתי, נערת השנה, אוסקר האופנה, 50 שנות אופנה, תגלית השנה, מהפך, מזל טוב ועוד.

פרויקטים בולטים באופנה ולייף סטייל: קסטרו + קסטרו מן (מ 1998 עד היום ליווי לכל התצוגות והמסיבות), פוקס, מנגו, מתאים לי, לי קופר, ויצו חיפה, שנקר, אירוקה, שילב, H stern, הוניגמן, וולה, רנואר, יופידו, מוטי חסון, TNT, Comme Il
Faut .