השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

X

להקות והרכבים מוסיקליים לאירועים

להקות לחתונות ואירועים

ברחבת הריקודים המטרה היא להגיע לגבהים חדשים, להשאיר את כולם רוקדים, לשמור ולהעצים את הריגוש. מחפשים להקה לחתונה? אנחנו בקליאנטה מציעים לכם מגוון אמנים להקות והרכבים מוסיקליים, נגנים, אמנים ועוד שישדרגו את חווית הבילוי ויהפכו כל אירוע למסיבה.

להקה לחתונה Party-People

Party-People

הפארטי פיפל היא די ג’י בנד המעבירה חוויה חדשה שהיא שילוב בין נגינת די.ג’יי יצירתית לבין נגנים וזמרים חיים והכל בצורה דינמית ואינטראקטיבית. הדי ג’יי יוצר סט המורכב מפלייבקים ללא שירה ודואג לקרקע פורייה לזמרים (המבנה הקלאסי הוא 2 זמרים וזמרת) ול-3 נגנים לאלתר באופן מובנה או חופשי על המוסיקה הקיימת.

להקה לחתונה Pop Up

Pop Up

הלהקה משלבת נגינה חיה בשילוב DJ – בבסיס הרעיון עמד הצורך לצמצם את הצרכים הטכניים המורכבים של להקה חיה מבלי לפגוע בחוויה ובסאונד המוכר והמרשים של הרכב נגנים חי, בשילוב עוצמה והאנרגיה של DJ. ההרכב בפורמט הבסיסי שלו בנוי משלושה נגני כלי נשיפה, ארבעה נגני כלי קשת, DJ וחמישה זמרים.

להקה לאירועים Legend Band – מופע קאברים בינלאומי

Legend Band – מופע קאברים בינלאומי

LEGEND היא להקת הדגל של קליאנטה החברה למוסיקה בכל מה שנוגע למוסיקה חיה. הלהקה מחזיקה ברפרטואר מפואר והא אחד מההרכבים הבודדים המסוגל לתת פתרון לערב מלא משלב קבלת הפנים , דרך דינר שואו, ריקודים ועד האפטר פארטי. לג’נד מונה במבנה המלא 12 איש על הבמה וכוללת זמרות וזמרים

להקה לחתונות ואירועים After After Party

After Party

הרכב שמשלב כליי מייתר, זמרת וזמר, מנצח ו-DJ. ההרכב משלב נגינה בלייב על מוזיקת EDM עדכנית ומעביר חוויה עוצמתית, ויזואלית ומאוד מרקידה לחלקים המאוחרים של המסיבה. בדיוק כשצריך להעביר מהלך, בדיוק שצריך לשמור על אנרגיות גבוהות בדיוק כשרוצים שהמסיבה תעבור לשלב הבא ההרכב הזה נכנס לפעולה.

להקת חתונות Clubbers

Clubbers

חדש בייצוג בלעדי אצלנו : ההרכב ‘קלאברס’ הוא הרכב מלונדון שגדל במועדוני העיר ומבצע קלאסיקות האוס בלייב עם כלים חיים. זו מוזיקה שנוגעת בכולם וכולנו מכירים אבל בעיבוד בימתי, אנרגטי ומעודכן לפריצה באירועים מיוחדים, פרטיים ועסקיים.

להקה לחתונה Lazooz - מסיבת דאנס ישראלית!

Lazooz - מסיבת דאנס ישראלית!

הרעיון עלה לנו טרום ימי הקורונה- הרכב דאנס ישראלי! בכל אירוע מככבים עומר אדם, סטטיק ובן אל, נטע ועוד ויחד עם עיבודים אלקטרונים חדשים לקלאסיקות' של הז׳אנר זה ינצח כל מסיבה, פרטית או עסקית. בגלל המצב עשינו התאמות והלכנו על הרכב קומפקטי ,שמתאים לכל גודל של אירוע

הרכבים ולהקות לקבלת פנים לאירועים

לקוקטיילים וקבלת פנים דרושה אווירה ייחודית, לפעמים המוסיקה היא העיקר ומרכז הערב, ולפעמים היא ברקע, זוהי הבחירה שלכם ולפיה יישק דבר. להקת אירועים או הרכב שיופיעו בקבלת הפנים שלכם ישדרגו מאוד את האירוע, ויהפכו אותו כבר מתחילתו לאירוע שהאורחים שלכם רוצים להיות בו.

Fusion טריו אקוסטי לקבלות פנים

Fusion טריו אקוסטי לקבלות פנים

טריו אקוסטי המורכב מנגן גיטרה ספרדית קלאסית, נגן קונטרה בס וכלי הקשה אשר מנגן מוזיקה אינסטרומנטלית עם השפעות ספרדיות ולטיניות אותנטיות.

רביעיית כלי קשת לקבלת פנים Strings Quartet

רביעיית כלי קשת Strings Quartet

רביעיית ג’אז אותנטית המנגנת יצירות ג’אז קלאסיות, ההרכב מונה 4 נגנים (בס, תופים, קלידים וסקסופון) המנגנים את מיטב להיטי הג’אז ואולמות הנשפים של שנות הארבעים והחמישים.

Tailor Made הרכב לקבלת פנים

Tailor Made הרכב לקבלת פנים

LEGEND היא להקת הדגל של קליאנטה החברה למוסיקה בכל מה שנוגע למוסיקה חיה. הלהקה מחזיקה ברפרטואר מפואר והא אחד מההרכבים הבודדים המסוגל לתת פתרון לערב מלא משלב קבלת הפנים , דרך דינר שואו, ריקודים ועד האפטר פארטי. לג’נד מונה במבנה המלא 12 איש על הבמה וכוללת זמרות וזמרים

Caliente Jazz הרכב ג’אז לקבלות פנים

Caliente Jazz הרכב ג’אז לקבלות פנים

רביעיית ג’אז אותנטית המנגנת יצירות ג’אז קלאסיות, ההרכב מונה 4 נגנים (בס, תופים, קלידים וסקסופון) המנגנים את מיטב להיטי הג’אז ואולמות הנשפים של שנות הארבעים והחמישים. להרכב רפרטואר אדיר של קלאסיקות ג’אז מכל הזמנים החל מסווינג אמריקאי דרך יצירות ממחזות זמר ועד ג’אז לטיני, פיוז’ן ופאנק.

להקת קבלת פנים Pre Party

Pre Party

די ג’יי בשילוב רביעייה קאמרית (המבנה הבסיסי) עם מוזיקה שנעה על הצ’ילאאוט, לאונג’, נגיעות אוריינטליות ועד דיפ האוס סקסי. יצבע כל קבלת פנים \ קוקטייל \ ארוחה באווירה יוקרתית מצד אחד אבל עדכנית ומלאה באווירה מהצד השני. משתלב בצורה מושלמת עם הרכב AFTER PARTY לשלב המסיבה.

תזמורת צעידה – Marching Band

תזמורת צעידה – Marching Band

מופע ייחודי המבוסס על מסורת אמריקאית עתיקת ימים. ההרכב כולו נע במרחב האירוע באופן ספונטני תוך כדי נגינה אנרגטית ונלהבת. ההרכב מציע רפרטואר רחב החל ממוזיקת דיקסילנד המזוהה עם ניו אורלינס דרך להיטי פאנק מוכרים ואפילו ואריאציות על להיטים עדכניים בעיבודים המאפיינים את הז’אנר. המופע מבוסס על פריצות קצרות, אנרגטיות ומקפיצות המוסיפות צבע ייחודי ולא שגרתי לכל אירוע.

קבלת פנים Michael Harpaz Unplugged

Michael Harpaz Unplugged

מייקל הרפז אנפלגד – לקוקטיילים וקבלות פנים באירועים עם סטייל. ברפרטואר המופע תמצאו קלאסיקות של אלטון ג’ון, בילי ג’ואל, יו-2 וקלאסיקות מודרניות של ביונסה, אדל ועוד. המופע כולל קלידן ומייקל בגיטרה, כ-90 דקות של מוסיקה.

קבלת פנים Flamenco Trip

Flamenco Trip

הרכב המבוסס על חמישה נגנים וזמרת במופע מחווה למוזיקה החושנית והסוחפת של אמריקה הלטינית וספרד. המופע מבוסס על רפרטואר של ענקי המוזיקה הלטינית, הטנגו והבולרו כגון מרסדס סוסה, סזריה אבורה, דייגו סיגלה, חוליו אגלסיאס ועוד רבים וטובים.

הטברנה היוונית של קליאנטה Caliente Tavern

הטברנה היוונית של קליאנטה Caliente Tavern

רביעיית נגנים מהשורה הראשונה בניהולו המוזיקלי של בכיר הבוזוקאים בארץ (צפי שלומה) ההרכב מציע רפרטואר עשיר ומגוון ביותר של מוזיקה יוונית החל מפולקלור (באיו) דרך מוזיקת הרמבטיקו הישנה והטובה וכמובן הצ’פטטלי והרומבה היוונית המפורסמת והסוחפת.

קבלת פנים West 4

West 4

הדור הבא של הרכבי הג’אז הכולל DJ ו-4 נגנים. מאסיד ג’אז לג’אז האוס, סקסי, מלטף – אווירה שמטפסת לאורך קבלת הפנים או הקוקטייל. JAZZ IT UP WITH WEST 4!

הרכב בלקני Caliente Balkan

הרכב בלקני Caliente Balkan

הרכב שישה משתתפים – ארבעה נשפנים, נגן אקורדיון ומתופף, המבצע נעימות בלקניות מוכרות בשילוב נגיעות של מוזיקה טורקית, צוענית וערבית. ההרכב נייד ולא מצריך הגברה בהכרח (יכול להוליך מלוקיישן ללוקיישן, לבצע פריצה ברחבת הריקודים וכו’).

קליאנטה כליזמר – Caliente Kleiyzmer

קליאנטה כליזמר – Caliente Kleiyzmer

שלישיית נגנים וירטואוזים המנגנים מוזיקת קלייזמר יהודית לפי מיטב המסורת של יהדות מזרח אירופה. ההרכב משלב בין קלסיקות יהודיות לבין יצירות מקוריות ברוח הקו המוזיקלי.

הרכבים וזמרים לחופה

כניסה לחופה, לעומת זאת היא אחד משיאיו של אירוע החתונה.. זהו אחד הרגעים שמגדירים את החתונה כולה, ואחד הזכורים שבהם. במקום עוד שיר חתונה נדוש יותר או פחות אנחנו מציעים מופע בכניסה לחופה, משהו שייזכר לעד,חוויה למזכרת לא רק לכם אלא גם לאורחים, וכזו שתציב רף מרגש ומשמח להמשך הערב. זה יכול להיות זמרצ עם גיטרה וזה יכולה להיות להקה בעיבוד מיוחד לשיר אהוב או סנטימנטאלי עבורכם.

העבריים בכניסה לחופה

העבריים בכניסה לחופה

חבורת העבריים מדימונה תהפוך את הכניסה לחופה לחוויה מרוממת ומלאה בנשמה! באנגלית או בעברית, הם ישירו וינגנו, מזמר או זמרת ועד מקהלת גוספל שלמה (אנחנו ממליצים על רביעייה כפי שמופיע בקליפ)

אביהו שבת – שיר כניסה לחופה

אביהו שבת – שיר כניסה לחופה

אביהו שבת, זמר ויוצר מהבולטים בנוף המוזיקה המקומית, זוכה פרס תגלית השנה לשנת 2010, מחזיק באמתחתו להיטים רבים כגון: בשבילך, עדיין שלך, קחי את ליבי ואמונה (דואט עם אביו שלומי שבת). אביהו ניחן ביכולות שירה נדירות וכמו כן בהגשה וביצוע מרטטים ומרגשים בלי לגלוש למחוזות מתקתקים מידיי.

קליאנטה היא מהחברות הוותיקות והמנוסות בענף המוסיקה לאירועים- DJ’s, להקות, אמנים והרכבים מוסיקליים.

אנחנו לגמרי זוקפים גו ומציינים שאנחנו מהחברות הראשונות שלקחו צעד קדימה (כוריאוגרפיה מטורפת אגב) את כל נושא פתרונות התוכן המוסיקלי לאירועים ושדרגו אותו למקום יצירתי, עדכני, מתפתח, חי ובועט.

לא פחות מ- 18 שנות ניסיון (אנחנו לא זקנים! התחלנו מוקדם) והעובדה שזה זורם לנו בדם, מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו בארץ ובחו”ל מגוון רחב של אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות על מנת להתאים בצורה אופטימאלית את המוסיקה לאופי האירוע.

תבינו, מוסיקה חיה באירוע זה אומר וייבים אחרים ממה שהכרתם עד עכשיו. זה גרסה משודרגת של ההכי טוב שלכם (ושלנו). להביא לאירוע שלכם הרכב מוזיקלי או להקה זה לתת לאורחים שלכם חוויה מוזיקלית שלא יפסיקו לדבר ( או לשיר ) עליה.

אנחנו בקליאנטה גאים לייצג כמה מההרכבים והאמנים המוכרים והבולטים בארץ, מיטב הלהקות וההרכבים המובילים בתחום המוזיקה. כך הופכת קבלת פנים שגרתית ומוכרת לכזו שמכניסה את האוירה כבר מההתחלה ומשדרת הולך להיות כאן שמח! ממש שמח ועם האנרגיה הזו הם נשארים גם בזמן הארוחה כשהם מוצאים עצמם זזים מהשיר שמבצעים ממש ליד השולחן שלהם. וכשקוראים להם לרחבה… לא צריך לקרוא להם. הם פשוט קמים לרקוד. ולא מפסיקים לזוז עד שהמוזיקה נגמרת.

וזה מה שהופך אירוע, למסיבה.